Wprowadź firmę w XXI wiek

ujesz nowej strony internetowej, lub dopiero co zakładasz swoją działalność, zwróć uwagę na jeden BARDZO ważny aspekt - responsywność. Co to znaczy? Że strona będzie się prawidłowo wyświetlać na urządzeniach mobilnych, takich jak

Wprowadź firmę w XXI wiek tworzenie stron www
Strona internetowa to podstawa internetowego marketingu. Powinna być dostosowana do wymagań współczesnego odbiorcy. Szukasz taniej strony dla firmy?

O responsive design

Jeśli potrzebujesz nowej strony internetowej, lub dopiero co zakładasz swoją działalność, zwróć uwagę na jeden BARDZO ważny aspekt - responsywność. Co to znaczy? Że strona będzie się prawidłowo wyświetlać na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony i tablety. Dlaczego to takie istotne? Ponieważ od 10-30% wszystkich operacji wyszukiwania w Google odbywa się za pomocą takich urządzeń. I ten wskaźnik cały czas rośnie! Ostatnio Google zapowiedziało usunięcie z indeksów wyszukiwania tych stron, które nie będą dostosowane do urządzeń mobilnych. Oczywiście nie dotyczy to wyszukiwań ze "zwykłych" komputerów, czy laptopów. Więc zanim zdecydujesz się na zakup strony www, to zapytaj wykonawcę czy będzie ona responsywna, a jeśli nie będzie... poszukaj gdzie indziej. Nie warto ponosić dwa razy tych samych kosztów! Nie trać potencjalnych klientów już na starcie.


Trudne słowo na dziś - usability

Dobry projekt strony to nie atakujące z każdej strony wodotryski, lecz tzw. usability. Ten termin znaczy tyle, co "użyteczność" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji. Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze. Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zainteresowany ofertą takiej firmy i chętniej nawiąże współpracę. Nie zawsze ten najładniejszy projekt, będzie tym najlepszym. Ludzi często odrzuca wizualny chaos i trudność w uzyskaniu interesujących ich informacji. Pamiętaj - po pierwsze usability!


Standard w firmie

Potrzeba posiadania strony internetowej jest coraz większa. Weszło to już w standard, że spodziewamy się iż dana firma ma stronę. Jeżeli jej nie ma to traktujemy taką firmę mniej poważnie.

Jednak mało nowoczesna strona lub zwyczajnie brzydka może odstraszyć potencjalnego klienta. Co niestety jest plagą polskiego internetu- właściciele firm często nie dbają o wygląd strony traktując ją jako ?żeby była?. Jednak w dobie coraz łatwiej dostępnych technologii można samemu stworzyć akceptowalna witrynę swojej firmy.