Samochody i części do nich

y, by wszystko przebiegło bez większych problemów, powinniśmy zastanowić się w jaki sposób najlepiej będzie to zrobić. Jeśli chcemy zapewnić sobie odpowiednią jakość usług, powinniśmy oczywiście wybrać najlepszy serwis, który będz

Dodane: 09-08-2016 14:54
Samochody i części do nich

Czy tanie serwisy samochodowe będą odpowiednie?

Jeśli nasz samochód się popsuje, zawsze chcemy jak najszybciej go naprawić. Mamy wiele możliwości, by to zrobić, a jeśli pragniemy, by wszystko przebiegło bez większych problemów, powinniśmy zastanowić się w jaki sposób najlepiej będzie to zrobić. Jeśli chcemy zapewnić sobie odpowiednią jakość usług, powinniśmy oczywiście wybrać najlepszy serwis, który będzie mógł nam to zagwarantować. Każdy wie doskonale, że za dobre usługi trzeba dodatkowo zapłacić, więc w tym przypadku zdecydowanie nie powinniśmy starać się oszczędzać. Aby naprawa przebiegła odpowiednio, należy postarać się o najlepsze miejsce, a takie mogą oczywiście oferować nam usługi dość drogie. W tanich warsztatach nie można spodziewać się wysokich standardów.


Czy uda się znaleźć tani serwis samochodowy?

Często wydaje nam się, że oddanie samochodu do serwisu będzie się wiązać z dużymi kosztami. W wielu sytuacjach może oczywiście tak być, jednak czasem wszystko będzie przebiegać prosto i komfortowo. W wielu sytuacjach unikniemy także ogromnych kosztów napraw, a jedyne co trzeba zrobić, by tak mogło być, to znaleźć odpowiedni i niedrogi serwis mechaniczny. Takich miejsc znajdziemy obecnie wiele, więc nie powinno nam to sprawić zbędnego problemu. W czasach ogromnej konkurencji warsztaty muszą oferować klientom korzystne ceny, ponieważ jedynie dzięki temu przyciągną ich do siebie i zapewnią sobie regularne wpływy. Warto więc wziąć to pod uwagę, gdy potrzebujemy naprawy auta.


Zasady działania sądy lambda

Działanie sondy lambda opiera się na prawie sformułowanym przez Walthera Nernsta (równanie Nernsta). Sonda lambda, czyli ogniwo galwaniczne zbudowane z materiału ceramicznego ? dwutlenku cyrkonu, na którym napylone są po obu jego stronach cienkie warstwy platyny, zostało opracowane pod koniec lat 60. XX wieku w Robert Bosch GmbH przez dr. Güntera Baumana. Sondę umieszcza się w układzie wydechowym, tak, że jedna strona urządzenia styka się z gorącymi gazami spalinowymi, osiągającymi w tym miejscu około 300 °C, a druga strona styka się z powietrzem z otoczenia.

Spiek ceramiczny dwutlenku cyrkonu w temperaturze powyżej 300 °C staje się swoistym elektrolitem zdolnym do przewodnictwa jonowego. W celu utrzymania odpowiedniej temperatury, niektóre sondy mają grzałkę. Warstwy platyny na jego powierzchni pełnią rolę elektrod, przy czym ich potencjał elektryczny jest funkcją stężenia tlenu w gazach, z którymi się stykają. Przy dużej różnicy stężenia tlenu po obu stronach ogniwa generuje ono siłę elektromotoryczną dochodzącą do 1 V.

Napięcie generowane przez ogniwo jest przekazywane do modułu sterującego składem mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Moduł ten dostosowuje na bieżąco skład mieszanki, tak aby w określonych warunkach obciążenia silnika, rodzaju paliwa i warunków atmosferycznych zapewnić jak najdoskonalszą pracę silnika i minimalizować emisję tlenku węgla.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Sonda_lambda