Jak promować się w sieci

owy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego. Pozycjonowanie opiera się na ciągł

Jak promować się w sieci at-rem.pl

Wikipedia o SEO

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization, SEO; zwana także pozycjonowaniem) ? procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego. Pozycjonowanie opiera się na ciągłym poznawaniu mechanizmów rządzących wyszukiwarkami i dostosowywaniu kodów serwisów internetowych do aktualnych algorytmów wyszukiwarek w celu poprawienia pozycji danego serwisu na liście wynikowej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Pozycjonowanie stron w sieci

Strony internetowe to obecnie jedne z najskuteczniejszych metod dotarcia do potencjalnego klienta. Za pośrednictwem Internetu możemy naprawdę bardzo szybko dotrzeć do osób nie tylko z drugiego końca Polski, ale także na przykład z zupełnie innego kontynentu.

Nic więc dziwnego, że to właśnie Internet jest miejscem, w którym najlepiej możemy się zareklamować i przedstawić swoje usługi. Warto korzystać z marketingu internetowego, ponieważ dzięki niewielkim nakładom finansowym możemy odnieść pod tym względem naprawdę wspaniałe rezultaty. Stąd też naprawdę warto nieraz skorzystać z usług specjalisty od pozycjonowania stron, który sprawi, że nasza strona internetowa będzie o wiele chętniej odwiedzana przez gości.


O e-PR. Czym jest? Wikipedia

e-PR to działania Public Relations w głównej mierze skupiające się na narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych1. Dzięki nim można kształtować wizerunek, komunikować się z mediami (głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali internetowych.

Znaczna część branży posługuje się także sformułowaniem Internet Public Relations (Internet PR), które można zdefiniować jako funkcje zarządzania umożliwiającą komunikację pomiędzy przedsiębiorstwem a jego otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, o charakterze ciągłym i planowym, poprzez narzędzia sieci internet

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/E-PR