Dobry efekt z suplementacją

Dodane: 29-06-2016 12:53
Dobry efekt z suplementacją Przyswajalne białka są niezbędne przy sporcie. Poleca się używać izolat serwatki wraz z innymi odżywkami, aby osiągnąć najlepszy efekt treningu.

Zdrowie a ruch

Ćwiczenia ruchowe mają zbawienny wpływ na nasze ciało, nie mówię tutaj o ekstremalnych sportach, ale choćby o zwykłym bieganiu czy jeździe na rowerze. Osoby uprawiające sport mają dużo mniejsze szanse na zachorowanie na choroby serca, czy miażdżycę.

Podczas wysiłku w naszym organizmie zachodzi sporo procesów w wyniku których stan ogólny naszego zdrowia znacząco się poprawia. Ruch pomaga również radzić sobie ze stresem i zmęczeniem. Więc jeżeli nie wiesz co roić to idź poćwiczyć, na pewno wyjdzie Ci to na zdrowie.


Wikipedia i suplementy po treningu

Po wysiłku należy przyjmować węglowodany o wysokim indeksie glikemicznym (węglowodany szybko przyswajalne - cukry proste). Ich stosowanie uzupełnia starty glikogenu mięśniowego. Niedostateczne uzupełnienie diety aminokwasami czy węglowodanami może w krótkim czasie doprowadzić do katabolizmu mięśni, co prowadzi do zaniku masy mięśniowej.

Ogólnie przyjętą zasadą jest, że bezpośrednio po treningu przyjąć należy odpowiednio dużą dawkę węglowodanów (od 50g do nawet 150g), szybko wchłanialnego białka w postaci izolatu lub hydrolizatu białka serwatkowego (od 25g do 45g) oraz kreatynę (od 5g do 10g). Osoby ćwiczące wyjątkowo ciężko powinny także przyjmować porcję aminokwasów rozgałęzionych BCAA lub glutaminy

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Suplement_(kulturystyka)


Wikipedia: Kreatyna

Preparaty kreatynowe są uważane za najlepsze legalne środki anaboliczne stosowane przez osoby uprawiające sporty siłowe, gdyż dają bardzo duże przyrosty beztłuszczowej masy mięśniowej w relatywnie krótkim czasiepotrzebne źródło. Ze względu na udział kreatyny w metabolizmie wysiłku fizycznego, preparaty te również wydatnie poprawiają siłę i wytrzymałość sportowców. Z powodu tych właściwości są powszechnie i wielokrotnie stosowane przez sportowców wyczynowych i amatorskich.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kreatyna